عشق زیباست اگرپاک وبی ریا باشد همانند تو عزیزم

دو شنبه 30 دی 1392
ن : maryam_m

گيرم که باخته ام !!!

 اما کسي جرات ندارد به من دست بزند 

ياازصفحه بازي بيرونم بيندازد،

 شوخي نيست من شاه شطرنجم!

تخریب می کنم آنچه راکه نمیتوانم باب میلم بسازم... 

آرزو طلب نمیكنم، آرزو میسازم... 

لزومی نداردمن همانی باشم که تو فکرمیکنی، 

من همانی ام که حتی فکرش را هم نمی توانی بکنی ...

لبخند می زنم و اوفکر میکند بازی رابرده،

 هرگز نمی فهمد با هرکسی 

 رقابت نمی کنم...زانونمی زنم،

حتی اگرسقف آسمان،

کوتاهترازقدمن  باشد!

زانو نمی زنم،

حتی اگر تمام مردم دنیا روی زانوهایشان راه

بروند ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس maryamgoli292.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.